Let's hit the beach! - Reisverslag uit Redwood City, Verenigde Staten van Leo en Monique Horst - WaarBenJij.nu Let's hit the beach! - Reisverslag uit Redwood City, Verenigde Staten van Leo en Monique Horst - WaarBenJij.nu

Let's hit the beach!

Blijf op de hoogte en volg Leo en Monique

28 November 2015 | Verenigde Staten, Redwood City

Vanochtend even de zgn "black friday"-experience opgezocht, maar de winkels waren eigenlijk helemaal niet zo druk zoals verwacht...
Daarna met Art & Lia de 84 afgereden naar Half Moon Bay, een leuk stadje langs de kust - in onze tijd stelde t nog niets voor, maar nu is t er gezellig met mooie boetiekjes en lekkere koffie-/luchtentjes (dat hebben we dus maar gedaan, ha). Was het hier nog wat winderig, aan het strand voelde je daar niks van en konden we heerlijk genieten op een bankje van een warm zonnetje. En van een school dolfijnen, die langs kwam zwemmen, zó gaaf!
Terug in Redwood City even sneeuwkettingen gescored voor als we straks naar Tahoe rijden: daar ligt al een flink pakkie, dus...
Na de leftovers van gister, zijn we nu net in onze Days Inn gearriveerd.
Nog even een potje bridgen en boekie lezen, al zijn we al best moe.
Maar ja, we moeten toch in het tijdsritme komen..