Let it snow... - Reisverslag uit South Lake Tahoe, Verenigde Staten van Leo en Monique Horst - WaarBenJij.nu Let it snow... - Reisverslag uit South Lake Tahoe, Verenigde Staten van Leo en Monique Horst - WaarBenJij.nu

Let it snow...

Blijf op de hoogte en volg Leo en Monique

01 December 2015 | Verenigde Staten, South Lake Tahoe

Vanochtend bijtijds op pad richting het oosten: de bergen van de Sierra Nevada. Nog een klein stopje in Sacramento voor onze PT-license en daarna klimmen maar, tot wel ruim 7500 ft! (ruim 2000 m)
Ons nieuwe hotel is andere koek vergeleken met de Days Inn: we hebben zelfs een flinke jacuzzi middenin de kamer, joepie!
Vanmiddag de skipistes even uitgecheckt, nog lang niet alles is open, maar... er kàn geskied worden! Intussen kwam er een aardige sneeuwbui naar beneden en met temperatuur rond vriespunt ben je 't buiten snel zat... Gelukkig zijn daar de casino's: lekker warm en altijd wat te doen. Prompt dat we op de Black Jacktafel binnen 15 minuten door onze $ 40 heen waren :-( Toen zijn we maar wat gaan shoppen en met de WiFi de uitslagen van onze bridgeclub nakijken. Guess what? We zijn gepromoveerd naar de B-lijn! Onze dag is weer goed, ha!
Op de 18e etage vonden we Harrah's big buffet, niet normaal wat een keuze. Jullie begrijpen, dat we nu heerlijk liggen uit te buiken en dan straks de jacuzzi laten vollopen - kan Leo alvast z'n verjaardag vieren !

• 01 December 2015 - 08:36

Kees En Titia:

Hoi vakantiegangers.
    Wat leuk om op deze manier elke dag wat van jullie te horen.
    Leo van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Maak er een mooie dag van. Zo te horen gaat dat wel lukken :)
    Ik ga morgen naar de Texelse bierbrouwerij. Rondleiding en proeven schuumkopske.
    Kadootje van Anja an Paul.
    Liefs, Kees en Titia

• 01 December 2015 - 13:32

Pa En Lia:

It's december time. Leo is jarig hiep-hiep-hoera en van harte gefeliciteerd ook met jullie mooie promotie naar de magische B lijn bridge.
    Over een jaartje hoop ik jullie te volgen. Nu nog maar even goed oefenen in de C.
    Maak er vandaag een gezellige dag van en veel plezier in de sneeuw.
    Groetjes Pa en Lia