Rondje golf - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Leo en Monique Horst - WaarBenJij.nu Rondje golf - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Leo en Monique Horst - WaarBenJij.nu

Rondje golf

Blijf op de hoogte en volg Leo en Monique

19 December 2015 | Verenigde Staten, Honolulu

Vandaag niet veel gedaan, vanochtend schuifpui open en in het zonnetje ons bridgespel bijgespijkerd. Lopend naar de golfcourse, waar we vanuit onze condo zo mooi op kijken en onderweg een Koreaanse lunch gedeeld. Bij de golfcourse werden we ingedeeld bij Randy en Brian, resp. Koreaans van oudsher en native Hawaiiaan, met wie we 9 holes hebben gespeeld. Allebei verloren van de mannen, maar niet gek gespeeld, dus tevreden! Vanavond op de hoek wederom Koreaans gebunkerd, gerechten waar we nooit eerder van gehoord hadden, maar mmmm! Nog wat inkopen gedaan, nu nog maar 2 nachtjes hier, 't gaat opeens heel snel...

• 20 December 2015 - 14:11

Pa En Lia:

Jullie hebben een fijne tijd gehad daar op die mooie eilanden, maar helaas aan alle goede dingen komt een einde.
    Enfin op een gegeven moment verlang toch ook wel weer naar huis om je eigen verwanten weer te zien.
    Wij bereiden ons nu langzaamaan voor op de kerstdagen en hebben het diner al in ons hoofd, nu nog straks op tafel, maar met een beetje inspanning van ons beide moet dat lukken.
    Natuurlijk is Tim ook van harte welkom en bij deze rekenen we dan ook een beetje op hem.
    Ik zal hem via mail even benaderen en vragen hoe of wat.
    Wens jullie nog een paar fijne dagen in de States en wens ook Menno en Mallery fijne feestdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar 2016.
    Wij verwachten jullie op 1e kerstdag tussen 14 en 15 uur
    Pa en Lia