De laatste loodjes - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Leo en Monique Horst - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Leo en Monique Horst - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Blijf op de hoogte en volg Leo en Monique

20 December 2015 | Verenigde Staten, Honolulu

Alles in 't teken van nog even relaxen en werken aan onze "christmas-tan"! We hebben hier een Denny's ontdekt en dus vanmorgen, net als op onze eerste dag in de states, een all-american breakfast genuttigd.
Met alles erop en eran, incl French toast, mmm.
De rest van de ochtend besteed om wasgoed te wassen, die amerikaanse wasmachines zijn super: binnen een half uur is je was klaar! Nu gaat alles dus lekker schoon mee de koffer in...
En de terugreis geregeld: shuttle naar de airport en we kunnen onze condo gewoon blijven gebruiken totdat de shuttle op 16.45 komt voorrijden. Wat 'n luxe, kunnen we nog even douchen en kan de bagage gewoon hier blijven staan.
Daarna op naar het strand, de dichtstbijzijnste dit keer - hier kun je zowaar over zand de zee inlopen, i.p.v. kleine rotsjes na 10 meter.
Veel gezwommen dus en liggen pitten met een live-bandje achter ons bij één van de hotels, de dag vloog voorbij. Intussen staan de koffers grotendeels gepakt en hebben we lekker westers gegeten: surf en turf met patatjes - Leo kan geen oosters eten meer zien, 't liefst breekt ie die stokjes doormidden, ha!
Intussen is vandaag ook Menno in de USA gearriveerd en lekker weer samen met zijn Mallery. Leuk als we ze overmorgen weer zien!